Alueen järjestöasiantuntija

Lappeenrannan järjestöasiantuntijana on 4.10.2021 aloittanut Niina Nivala-Huhtaniska. Niinan työhuone on Helsingin aluetoimistolla.

Järjestöasiantuntija Niina Nivala-Huhtaniska

Niina Nivala-Huhtaniska

Järjestöasiantuntija

Tehyn Lappeenrannan aluetoimisto

Järjestötoimiala
Tehy ry

09 54 227 229

niina.nivala-huhtaniska@tehy.fi

Niinan terveiset ja esittely:

Asun Porvoossa, jonne olen muuttanut 2/2018 Kemistä. Olen koulutukseltani hammashoitaja ja suuhygienisti. Viimeisin työpaikkani oli Porvoon kaupungin suun terveydenhuollossa apulaisosastonhoitaja.

Kemin kaupungilla olen ollut sekä TNJ:n ja Tehyn pää- ja varapääluottamusmiehenä.
Länsi-Pohjan shp:ssä toimin luottamusmiehenä. Näitä tehtäviä on minulle kertynyt noin 15 v ajalta. Lisäksi olen ollut mukana Tehyn päätöksenteossa mm. valtuutettuna, STTK:n edustajistossa, STTK:n Lapin ato:ssa ja Terveydenhuoltoalan työttömyyskassan hallituksen varsinaisena jäsenenä. Aloitin syyskuussa 2021 yamk-tutkinto-opiskelun Metropoliassa.

Olen luonteeltani iloinen, positiivinen ja rohkea. Ydinperheeseeni kuuluu aviomies ja omillaan asuva (Oulussa) 25 v poika. Olen vannoutunut tätiratsastaja. Aloitin tämän harrastuksen uudestaan samana vuonna, kun täytin 50 vuotta. Lisäksi rentoudun kävelyretkillä lähimetsässä, katselemalla televisiota. Kesäisin purjehdus ja moottoripyörän kyydissä istuminen rentouttaa.

Olen innokas tutustumaan teihin ja teidän työarkeenne. Toivon, että otatte rohkeasti minuun yhteyttä. Olen olemassa teitä varten. Toivottavasti näemme pian livenä.